
Vi vet at du som nettkunde forventer en enkel, effektiv og sømløs opplevelse når du trenger informasjon eller hjelp. Derfor har vi nå lansert Netti, vår nye KI-drevne chatbot, som kan gi deg raske svar og god service – akkurat når du trenger det.
Hva kan Netti hjelpe deg med?
💡 Rask tilgang til informasjon – Få svar på spørsmål om nettleie, faktura, anleggsbidrag og andre tjenester direkte i chatten.
📄 Hjelp med faktura – Last opp fakturaen din i chatten for veiledning om spesifikke beløp eller poster.
🌍 Flerspråklig støtte – Netti kan svare på flere språk, slik at alle våre kunder får god hjelp uansett språk.
🕒 Alltid tilgjengelig – Få svar på dine spørsmål 24/7, uten å måtte vente på åpningstider eller telefonsupport.
Netti erstatter ikke kundeservice
Selv om Netti kan svare på mange spørsmål, betyr det ikke at du mister muligheten til å snakke med en kundebehandler hos oss. Dersom du trenger mer hjelp, vil du alltid kunne kontakte oss og få snakke med et menneske.
Målet er at du skal få enda bedre hjelp, uansett hva du trenger svar på og når du trenger det.
💬 Prøv Netti nå – den finner du nederst på nettsiden vår!